خبرهای داغ:

اعزام بسیجیان سپاه ناحیه بهبهان به اردوی راهیان نور غرب کشور

کد خبر: ۹۵۳۲۷۲۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان ، سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده محترم سپاه ناحیه بهبهان ، همزمان با اعزام بسیجیان برادر به اردوی راهیان نور غرب کشور افزود ؛ با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی کاروان ۴۴ نفری از بسیجیان شهرستان به مناطق راهیان نور غرب جهت بازدید از مناطق عملیاتی به استان کرمانشاه سفر می کنند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا دانست و بیان کرد: همه افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با فرهنگ ناب ایثار و شهادت و از خودگذشتگی آشنا شوند.

 

مسئول معاونت اردویی سپاه ناحیه بهبهان افزود، تمامی برنامه ریزی های لازم برای اعزام و حضور بسیجیان در بازدید از مناطق عملیاتی غرب تدارک دیده شده است و پنج ناحیه سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان با مدیریت فرماندهی و مجموعه سپاه ناحیه بهبهان اعزام خواهند شد و بیش از ۲۶۰ نفر در این اردو زیارتی شرکت خواهند کرد.

 

جناب سرهنگ مرادی نیا افزود ؛ ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضروری دانست و ادامه داد: حفظ و تدام فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقا و پایداری انقلاب اسلامی است.

 

مسئول اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه بهبهان با تاکید بر اینکه شهدا با حضور خود در میدان های دفاع از انقلاب اسلامی ثابت کردند می توان بر روی پای خود ایستاد و عزت آفرید، ادامه داد: گرامیداشت یاد و نام این عزیزان سبب زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

اعزام بسیجیان سپاه ناحیه بهبهان به اردوی  راهیان نور غرب کشور

اعزام بسیجیان سپاه ناحیه بهبهان به اردوی  راهیان نور غرب کشور

اعزام بسیجیان سپاه ناحیه بهبهان به اردوی  راهیان نور غرب کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار