همایش عفاف وحجاب در سالن ورزشی شهر سرخون شهرستان اردل به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران میانکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۴۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام محرم امام حسین علیه السلام و نیز شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام، معاون اجتماعی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، با تسلیت ایام و قدردانی از برگزار کنندگان همایش حجاب و عفاف گفت: باید مواظب باشیم دشمنان قصد دارند افکار شیطانی و پلید خود را در جامعه پیرامون عفاف وحجاب پیاده کنند.

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی ادامه داد: دشمنان تبلیغ می کنند هر کس هر طور خواست، با هر پوششی در جامعه  رفت و آمد کنند.

 وی ادامه داد: جامعه ما اسلامی است، اگر زن به خواهد با پوشش نامناسب در جامعه حاضر شود برای خودش‌ و دیگران درد سر ساز می شود، اطمینانها کم می شود، نظام خانواده سست می شود.

سرهنگ جمشیدی در ادامه گفت: با عفاف و حجاب زن مثل فرشته است و باعث می شود جامعه به سمت ارزشها حرکت کند و نظام خانواده مستحکم شود.

معاون اجتماعی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، افزود: اگر هر کس هر طور خواست در خیابان رانندگی کند، هر کس هر طور خواست، ساختمان سازی و هر کس هر طور خواست در بازار کارهای اقتصادی کند  سنگ روی سنگ بند نمی شود و موجب بی نظمی در جامعه می شود، بنابر این همه باید به اساس دستورات دین مبین اسلام که سعادت دنیا و آخرت را برای انسانها تضمین کرده در همه مسایل، از جمله پوشش و عفاف عمل کنیم.

ارسال نظرات