خبرهای داغ:
سرهنگ غلامی:

باید در عرصه فرهنگی کار تخصصی انجام گیرد/ برای کار فرهنگی، یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت

همدان-معاون فرهنگی سپاه ناحیه بهار با اشاره به تنوع بافت فرهنگی در روستاهای مختلف و ضرورت ارزیابی مشکلات و نیازمندی‌ها و انجام کار تخصصی، گفت: برای انجام کار فرهنگی، یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۹۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علیرضا غلامی در نشست اندیشه ورز که با حضور فرماندهان، اعضای شورا و مربیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد برگزار شد، به محورهای رونق پایگاه اشاره و اظهار کرد: بسیجیان نیروهای انقلابی هستند که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند بنابراین برنامه‌های متنوع فرهنگی باعث ایجاد انگیزه برای فعالیت نوجوانان و جوانان در برنامه‌های بسیج می‌شود.

وی با تاکید بر فعالیت پایگاه‌ها با محوریت جوانان گفت: اگر فعالیت‌های بسیج در محلات خوب باشد مردم پای کار می‌آیند.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه بهار افزود: تمرکز و هدف حملات امروز دشمن روی سن نوجوان و جوان با درگیر کردن با شبهات است و برای مقابله با آنها باید دغدغه‌مند با برنامه‌ریزی و هوشیاری اقدام کرد و با تشکیل هیئت اندیشه ورز، آسیب‌های محله و شهر را با هم اندیشی، هم فکری و کار تشکیلاتی مورد بررسی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: با توجه به تنوع بافت فرهنگی در روستاهای مختلف لازم است تا مشکلات و نیازمندی‌های مجموعه روستا در بعد فرهنگی و تربیتی مورد ارزیابی قرار گیرد تا روح ارزشمند فرهنگی در پایگاه‌های مقاومت حاکم و کار تخصصی انجام گیرد تا ثمره کار فرهنگی دیده شود و شاهد خروجی و پرورش مهارت و انگیزه‌ها باشیم؛ بنابراین برای انجام کار فرهنگی، یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت.

غلامی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانند‌ بنابراین باید به آنها میدان دهیم، همین دختران جوان در پایگاه‌ها، مادران و نسل آینده جامعه هستند، باید برنامه‌های مناسب تربیتی، معرفتی و اعتقادی، مهارتی(شناخت استعداد)، ورزشی برای همه طیف‌های سنی برای همه ذائقه‌ها در راستای پرورش استعدادهای مختلف داشته باشیم.

باید در عرصه فرهنگی کار تخصصی انجام گیرد/ برای کار فرهنگی، یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار