رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان ملارد خبر داد:
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان ملارد از برپایی موکب شهید مدافع حرم هادی شریفی در مسیر نجف به کربلا و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۹۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد بهرامی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان ملارد در تشریح این خبر عنوان کرد: موکب شهید مدافع حرم هادی شریفی در عمود ۸۵۹ مسیر نجف به کربلا همانند سال گذشته در دوبخش بانوان و آقایان جهت خدمت رسانی به زائران حسینی برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوای کشور عراق در راهپیمایی عظیم اربعین مواکب نیازمند وسیله های سرمایشی اعم از کولر،یخ، آب و .... برای خدمات به زائران میباشد که خادمین موکب شهید مدافع حرم هادی شریفی نیز تمام تلاش خود را برای خدمات اسکان و تغذیه زائران امام حسین(ع) خواهد داشت و خدمت رسانی این موکب از تاریخ چهارم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

احمد بهرامی خاطر نشان کرد: ستاد عتبات شهرستان ملارد کمیته مشارکت های مردمی، اسکان، تغذیه ،ثبت نام خادمان افتخاری، پشتبانی و ساماندهی مواکب شهرستان ملارد را در مسیر نجف به کربلا و مراسم راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی عهده دار خواهد بود.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار