خبرهای داغ:

پیام تسلیت سردار زهرایی در پی شهادت مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان

مسئول سازمان بسیج سازندگی، شهادت برادر بسیجی محمد رضا احمدی؛ مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان که بر اثر سانحه واژگونی خودرو به جهادگران آسمانی پیوست را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۸۶۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

پیام تسلیت سردار زهرایی در پی شهادت مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد زهرایی با انتشار پیامی، شهادت برادر بسیجی محمد رضا احمدی؛ مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان که بر اثر سانحه واژگونی خودرو به جهادگران آسمانی پیوست را تسلیت گفت.


متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‌ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ»
«آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند.»

خبر عروج آسمانی و شهادت گونه بسیجی جهادگر خستگی ناپذیر برادر « محمد رضا احمدی » موجب تأثر و تألم اینجانب و جهادگران کشور شد. این جهادگر مخلص همواره در تلاش و خدمت به محرومین و نیازمندان کشور بود و درگذشت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای گروه های جهادی ایران اسلامی است.


اینجانب شهادت ایشان را به جهادگران سرافراز و با اخلاص، خانواده معزز و تمامی بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

کماکان از مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تسریع در تصویب قانون اصلاحات بسیج سازندگی (قانون شهدای جهادگر) پیگیریم تا زودتر حقوق از دست رفته خانواده معزز این شهدا احیاء شود.


سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار