خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین؛

بیان پیشرفت های نظام و دولت، از رسالت های رسانه انقلابی است

حجت الاسلام معبودی گفت: یکی از رسالت های رسانه انقلابی، بیان پیشرفت های نظام و دولت است. نظام اقدامات مهمی داشته و دولت فعلی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، جهانی بسیار اقدامات خاصی داشته است که با نگاهی به جایگاه ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی می توان به این مهم رسید.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۳۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز به مناسبت هفته خبرنگار همایش خبرنگار عاشورایی زینبی، با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین، جانشین سپاه استان، مسوول اطلاعات سپاه استان و جمعی از مسوولان سپاه استان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هتل لاله سپاه قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین در این مراسم بیان کرد: خبرنگاران افسران جهاد تبیین هستند. کسانی که ایثارگرانه در این عرصه تلاش می کنند و با کمترین توقع، بیشترین کارکرد را نسبت به جامعه دارند.

وی گفت: خبرنگاران در بسیاری از برهه های تاریخ، بشریت را نجات دادند که عرصه کربلا یکی از این برهه ها است. یکی دیگر عرصه دفاع مقدس است که خبرنگاران بعنوان فرشته نجات اخبار را انتقال می دادند. 

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه ما از ابتدای انقلاب انواع جنگ را تجربه کرده ایم اظهار کرد: این جنگ ملزوماتی دارد که شامل جنگ اطلاعاتی، حمایت از نابسامان بی اجتماعی، شورش های محلی، حملات سایبری است. جنگ ترکیبی که شامل همه جنگ داد نظام اسلامی را مورد هجمه قرار گرفت تا نقاط قوت نظام را مورد هدف قرار دهد. 

مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای قدرتی است. قدرت نظامی ما بی نظیر است اما دشمن در جنگ ترکیبی کاری می کند که خواص می گویند نیاز به قدرت نظامی نداریم.

وی افزود: یکی از نقاط قدرت نظام، مردم هستند. اما دشمن در جنگ ترکیبی کاری می کند که مردم را از نظام جدا کند که موفق نشد. کسینجر می گوید ما راجع به انقلاب سه آینده مطلوب، ممکن، محتمل را پیش بینی می کنیم. در آینده مطلوب پیش بینی ما سرنگونی نظام اسلامی است، پیش بینی آینده محتمل این است که جلوی سرعت نظام را بگیریم و در آینده ممکن پیش بینی این است که ما نظام را منزوی کنیم و تنها راه ما این است که جلوی سرعت نظام را بگیریم. 

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: در جنگ هیبریدی مهمترین مسأله این است قدرت نظامی را از بین ببرند که یکی از این مولفه ها مردم هستند که دشمن بدنبال از بین بردن ایمان و امید مردم است. موضوع دیگر رهبری نظام است. در اغتشاشات سال گذشته در همان مرحله اول علیه رهبری شعار دادند چرا که رهبری از مولفه های مهم اقتدار نظام است.

مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین در ادامه یادآور شد: در جنگ هیبریدی دو مقوله مهم وجود دارد که شامل نگرش و عمل مردم می شود. وقتی دشمن بتواند فکر مردم را تغییر دهد به راحتی می تواند نظر و نگرش و سیره آنها را تغییر دهد.

وی با اشاره به رسالت رسانه انقلابی در مقابله با اهداف دشمن در جنگ هیبریدی اضافه کرد: رسالت اصحاب رسانه شناخت ماهیت جنگ هیبریدی است. این که این جنگ چه اهدافی را دنبال می کند. شناخت ابزار این جنگ که رسانه و جنگ روانی و سلبریتی هاست از دیگر اصولی است که در جنگ هیبریدی باید مورد توجه رسانه قرار گیرد. 

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: ماهیت جنگ هیبریدی این است که بدانیم مراکز کنترل این جنگ کجاست که آمریکا و اسراییل مراکز این جنگ است. یعنی بدانیم چه نقاطی مورد حمله قرار گرفته است. امید و ایمان مردم به ویژه قشر جوان مورد هدف این جنگ است. 

وی بیان کرد: اتخاذ شیوه های مناسب برای خنثی سازی جنگ هیبریدی امری مهم است. جهاد یعنی کار مضائف و تبیین یعنی غبار روبی از نقاطی که وجود کمرنگ شده اند. همچون ایمان مردم که بهترین شیوه برای غبار روبی از ایمان مردم همان جهاد تبیین است و بهترین جهادگر تبیین حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است. 

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: یکی دیگر از رسالت های رسانه انقلابی، بیان پیشرفت های نظام و دولت است. نظام اقدامات مهمی داشته و دولت فعلی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، جهانی بسیار اقدامات خاصی داشته است که با نگاهی به جایگاه ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی می توان به این مهم رسید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها