دومین جلسه قرارگاه جهاد تببین با ریاست معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان

دومین جلسه قرارگاه جهاد تببین با ریاست رضا شریفی معاون سیاسی اجتماعی استانداری،سرهنگ نکویی مدیرسازمان بسیج ادارات کل استان، فرماندهان حوزه‌های ادارات کل، مدیران کل استان در محل استانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

دومین جلسه قرارگاه جهاد تببین با ریاست رضا شریفی معاون سیاسی اجتماعی استانداری،سرهنگ نکویی مدیرسازمان بسیج ادارات کل استان، فرماندهان حوزه‌های ادارات کل، مدیران کل استان در محل استانداری برگزار گردید. در این برنامه فرمانداران شهرستان‌های استان به‌صورت ارتباط تصویری حضور داشتند.
سرهنگ نکویی با اهمیت برشمردن جهاد تبیین گفت: برگزاری شوراهای اداری با محوریت جهاد تبیین از مهمترین برنامه های ادارات می باشد که میبایست بصورت هفتگی انجام شود.
ایشان‌‌ با توجه به نزدیک شدن به هفته عفاف و حجاب در خصوص برنامه های این هفته مواردی را بازگو کرد.تهیه و تولید محتوا و فضاسازی ادارات،معرفی و تجلیل از خواهران محجبه در هر اداره در همایش محوری عفاف و حجاب سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و... را از جمله برنامه های ابلاغی این سازمان بر شمرد.
نکویی با تأکید بر برگزاری میزهای خدمت افزود:در انجام این امر مهم، شنیدن خواسته های مردم مطرح نیست. مسئولین می بایست پیگیر قولهای داده شده به مردم باشند.عدم پاسخگویی به مشکلات و خواسته های مردم، عدم نارضایتی مردم را بدنبال خواهد داشت.
در ادامه دکتر رضا شریفی معاون سیاسی و اجتناعی استانداری، برگزاری کارهای میدانی،جهادی،،انقلابی و... را از پیشینه های کارهای قرارگاهی عنوان نمود و گفت: ما در معرض بزرگترین تهاجم فرهنگی تاریخ علیه خودمان هستیم.همه شئونات فرهنگی،عقیدتی،تمدنی ومعیشتی ما در معرض تهاجم قرار گرفته است و این همان تهاجم ترکیبی است که حضرت آقا بیان فرمودند.شریفی فرماندهان ومدیران کل ادارات را مخاطب قرار داده و افزود: در خصوص میزهای خدمت می توان گفت: همین میزها،جایگاهها و پست هایی که به ما تعلق دارد، هرکدام یک میز خدمت است.برگزاری میزهای خدمت در مساجد و محلات یک نماد است. بعضی اوقات جایگاههای ما، بین ما و مردم فاصله انداخته است. اینرا جدی بگیرید.بین مردم بروید و حرف مردم را بشنوید.مردم باید به شما اعتماد کنند و این اعتماد در گرو زحمات و خدماتی است که برایشان انجام می دهید هرچند این زحمات صرف نظر از نتیجه باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار