خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان بصیرت و روحیه جهادی لازمه خبرنگار تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز جامعه ما بیش از هرزمان دیگری نیازمند جهاد تبیین و امیدآفرینی در مقابل هجمه وسیع رسانه‌ای دشمن است.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۱۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران در انعکاس خدمات مجموعه سپاه و بسیج و امیدآفرینی در جامعه، اظهارداشت: خوشبختانه ویژگی‌هایی که باید به عنوان یک خبرنگار مؤمن و منصف در اصحاب رسانه شاهد باشیم در خبرنگاران شهرستان دامغان دیده می‌شود؛ فعالانی که بازوی توانمند آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در سطح شهرستان هستند.

تقی پور بصیرت و روحیه جهادی را لازمه یک خبرنگار تراز انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما بیش از هرزمان دیگری نیازمند جهاد تبیین و امیدآفرینی در مقابل هجمه وسیع رسانه‌ای دشمن و جنگ ترکیبی تحمیل شده به ایران اسلامی، نیازمند نقش آفرینی قشر تاثیرگذار خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای طی چنددهه اخیر بسیاری از معادلات مستکبران عالم را در جهان برهم زده است و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در نظم نوین جهانی به عنوان مقدمه ساز ظهور حضرت حجت (عج) برهمگان روشن است، حال آنکه در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی نقش تفکر، بیان، قلم، نگاه و دوربین اصحاب رسانه کلیدی است.

وی یادآور شد: خبرنگاری رسالتی ماندگار، سخت و پیچیده است که تنها به انتشار خبر خلاصه نمی‌شود، خبرنگاران باید مسائل مختلف کشور، استان و شهرستان خود را بر اساس ضروریت کشور بیان کنند و همچون همیشه پل ارتباطی مطمئن پیگیری دغدغه‌های مردم و بیان دستاورد‌های فراوان نظام و دولت مردمی در حوزه‌های مختلف باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه خبرنگار سرمایه اجتماعی بزرگی است که در حصول امنیت و آرامش در جامعه بسیار نقش آفرین است، تصریح کرد: مسئولیت پذیری، تخصص همراه با تعهد، آشنایی به دانش و مسائل روز، سرعت عمل همراه با دقت، عدم غلبه حدس و گمان او برواقعیت و پرهیز از شبهه افکنی و دامن زدن به شایعات از دیگر ویژگی‌های یک خبرنگار متعهد است.

سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان دامغان (به عنوان دومین شهر کشور در تقدیم شهدا به اسلام و انقلاب به نسبت جمعیت) در مهرماه سالجاری، خواستار توجه ویژه اصحاب رسانه به پوشش فعالیت‌های مرتبط با این اجلاسیه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها