خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود بر تلاش برای حل مشکلات مردم مناطق محروم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

تلاش بسیج سازندگی در حل مشکلات مناطق محرومبه گزارش خبرنگار بسیج، مهیار یونس آبادی در نشست روز خبرنگار با جمعی از خبرنگاران فعال در حوزه سازندگی شهرستان شاهرود در دفتر کانون بسیج رسانه این شهرستان با تقدیر از زحمات خبرنگاران در یاری برای کمک به مردم مناطق محروم، اظهار کرد: بسیج سازندگی یا توجه به ماموریت‌های ابلاغی در راستای محرومیت زدایی و اشتغالزایی گام‌های موثری را برداشته است و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.
او با بیان اینکه با توجه به تفاهم نامه با دولت اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی در کشور بر عهده این سازمان قرار داده شده است، گفت: تلاش داریم یا برنامه ریزی دقیق و احصا مشکلات مناطق مختلف در رفع مشکلات و نواقص با تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان قدم‌های اثرگذاری را بیش از پیش برداریم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود یا تاکید بر همراهی و حمایت‌های رسانه‌ها در احصا مشکلات مناطق محروم در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی از رسانه‌ها خواست یاری گر بسیج سازندگی در این مسیر باشند.
او با تقدیر از بسیج رسانه شهرستان در تعامل با بسیج سازندگی و ایجاد ارتباط با رسانه‌ها از حمایت‌های انجام شده تقدیر و تشکر کرد.
در این نشست خبرنگاران مطالبی را از مشکلات مناطق محروم مطرح و در پایان با اهدا هدایایی از خبرنگاران فعال عرصه سازندگی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها