خبرهای داغ:

آیین تجلیل از خبرنگاران توسط ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر برگزار شد

آیین تجلیل از خبرنگاران بندر ماهشهر توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد شهرستان  برگزار شد
کد خبر: ۹۵۳۳۱۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج بندر ماهشهر، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر  برگزار و از فعالان عرصه خبر شهرستان قدردانی شد.  

سرهنگ امیر قمر زاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر در این آیین با تقدیر از تلاش خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروزه با تلاش شبانه روزی خادمان حقیقی شما در نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد.  

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است و  در حال حاضر دشمن با جنگ ترکیبی به مبارزه آمده و تلاش می‌کند داشته‌های بزرگ ما را وارونه جلوه دهد.  

سرهنگ قمر زاده گفت: صحنه نبرد از جبهه‌ها به قلب و ذهن مردم در جنگ نرم تغییر کرده، وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این جنگ خطیر و موثر است اگر خبرنگاران تبیین درستی از اقدامات و عملکرد نظام داشته باشند وهمیشه قبلا از دشمن روایت صحیح از وقایع داشته باشند در جنگ نرم پیروز خواهیم بود.  

وی تصریح کرد: دشمن باپمپاژ اخبار منفی و بازی با اذهان عمومی توسط فضای مجازی و۲۹۵ شبکه ماهواری ای میخواهد امید ونشاط را از جامعه ما بگیرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهرگفت:  دشمن به دنبال ترویج ناامیدی است و خبرنگاران قشری هستند که می‌توانند این فضا را که دشمن خیلی روی آن حساب کرده را با شکست مواجهه کنند وبا  

تبیین درست در برابر دشمن بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار