همایش فعالان فرهنگی حوزه ایثار و شهادت آذربایجان شرقی

تبریز- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: این سازمان از ایده‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت و پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۸۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدصادق هاشمی عصر امروز در همایش فعالان فرهنگی حوزه ایثار و شهادت آذربایجان شرقی گفت:سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تولید محتوا در هر زمینه‌ای که به معرفی شهدا، سبک زندگی و والدین شهدا کمک کند حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه ما تنظیم گری و تسهیل گری در این حوزه است خاطرنشان کرد: بنیاد شهید  نیازمند کمک و طراحی و ایده‌های فعالان فرهنگی عرصه ایثار است.

وی از شهدا به عنوان مظهر وحدت در نظام جمهوری اسلامی یاد و اضافه کرد: این سازمان آماده است میدان را در اختیار فعالان عرصه ایثار و شهادت قرار دهد تا کادر انقلابی در مجموعه‌های خودجوش مردمی تربیت شوند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مردمی سازی فعالیت‌ها و اقدامات را مهمترین ماموریت این نهاد خواند و واگذاری امور اجرایی به فعالان مردمی را از اولویت‌های این سازمان بیان کرد.

وی تاکید کرد: جریان انقلاب زمینه و میدان گسترش فرهنگ و ایثار و شهادت را زنده نگه داشته است و گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در مناطق مختلف کشور در این زمینه با هزینه‌های شخصی اقدامات تربیتی و خدماتی و هنری انجام می‌دهند.

متین پور سرپرست دفتر مناسبت‌ها و آیین‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در برابر همه فرهنگ‌ها حفظ کننده و نجات دهنده است و هیچ الگویی زنده‌تر و نزدیکتر از شهدا نیست.

در این همایش از مستند ۷ قسمتی مدافعان حرم آذربایجان شرقی و تولیدات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رونمایی شد.

ارسال نظرات