کلاس های تابستانه های نوجوانه های صالحین در روستای لاسجرد برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه از برگزاری کلاس های آموزی تابستانه در رشته های خیاطی، چرتکه، سرود و کارگاه های متنوع دیگر در این فصل در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان طرح نو+جوانه های صالحین در جهت ایجاد اوقات فراغت مفید و شاد ویژه بسیجیان به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه در خصوص برنامه های اجرا شده در این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه آموزش خیاطی با حضور بانوان و دختران بسیجی با آموزش اکرم ارادتی برگزار و در این هفته نحوه الگوکشی و دوخت دامن ترک آموزش داده شد.

او افزود: کارگاه آموزش چرتکه‌، کلاس نقاشی و سرود  در رده کودکان نیز در طول هفته برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: همزمان با ماه محرم، مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) همراه با نشست تبیینی با موضوع حیا و غیرت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن معینیان در پایگاه روستا برگزار شد.

شهادت بیان داشت: ختم سوره فجر با ذکر صد صلوات به یاد شهدای والامقام کشورمان ایران اسلامی در ویژه برنامه شنبه های شهدایی به صورت مداوم و هفتگی برپا می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار