دوره آموزشی عادی به فعال در روستا افتر سرخه برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از برگزاری دوره آموزشی عادی به فعال ویژه خواهران بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دوره ارتقاء عادی به فعال بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در خصوص نحوه اجرای این دوره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره ارتقاء عادی به فعال خواهران بسیج در طی 6 روز در مسجد انصار الحسین افتر برگزار شد.

او افزود: در این دوره آموزشی در روز اول محیط شناسی امنیتی، تجهیزات امنیتی و گزارش نویسی با تدریس محمدحسن قزوینی و در روز دوم با تدریس یکی از بانوان بسیجی مباحث خود امدادی و امداد و نجات آموزش داده شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه ادامه داد: در روز سوم دوره با حضور حسن رادمهر موضوعات آشنایی با بسیج و مباحث نیروی انسانی بسیج و مبحث سواد رسانه با حضور یکی از کارشناسان مطرح شد.

آزمون اضافه کرد: بیان مباحث مربوط به ولایت فقیه و امامت در اسلام، انقلاب اسلامی و احکام در روز چهارم دوره با تدریس اسدی نژاد، مربی حلقات صالحین این پایگاه مقاومت و برگزاری کارگاه آشنایی با سلاح و جنگ افزار شناسی در روز پنجم دوره با تدریس فاطمه پیوندی و مبحث دفاع شخصی توسط زینب داودی از دیگر بخش هایی اجرایی در این دوره بوده است.

او بیان داشت: در آخرین روز دوره نیز آداب نظامی، ایمنی و اقدامات تأمینی با حضور علی اکبر عاطفی عنوان و آزمون پایان دوره با حضور مسوول آموزش نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحيه سرخه از شرکت کنندگان در این دوره اخذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار