خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی در راستای محکومیت اقدام تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت و حادثه تروریستی ، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۶۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌
(گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند آل عمران ؛١۶٩)
حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام که علاوه بر هتک حرمت سومین حرم اهل‌بیت در ایران اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.
این جنایت هولناک و تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به گمان باطل خود، تفرقه در میان اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی ایران اسلامی را دنبال می کنند.
به کوری چشم دشمنان این مرز وبوم ، قطره قطره خون شهیدان این جنایت وحشیانه و هولناک، اتحاد مردم ایران اسلامی را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت وخواری را نصیب تکفیریهای تروریست و حامیان ذلیل آنها خواهد کرد.
ایجاد ناامنی در کشور عزیزمان، آخرین حلقه از تلاشهای دشمنان ملت ایران برای جلوگیری از حرکت کشور در مسیر پیشرفت است، همه ی دلسوزان میهن اسلامی، برای شکست این تلاشها، تکلیفی ملی و دینی بر دوش دارند.
سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت و حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام به محضر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، مردم شریف وغیور ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید و دراین زمینه بر محورهای سه گانه زیر تاکید موکد دارد:
۱- برخورد مقتدرانه آشکار نظامی با اماکن تجمعی داعش در کشورهای مجاور (عراق ، سوریه و آذربایجان ) که در عرف بین الملل نیز یک حق پذیرفته شده است.
۲- حفظ و تأمین مستمر سلامت روانی مردم عزیز با برخورد سریع و جدی با رسانه هایی که با شایعه پراکنی و فریب، تبدیل به تریبون دشمن در خدشه به آرامش و ثبات کشور شده اند.
۳- اعضای نظام سلامت با همه سلایق متفاوت، درحفظ امنیت و حرکت پرقوت به سمت پیشرفت ایران، متفق القول و پای کار ایران عزیز و نظام اسلامی هستند .

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار