تداوم خدمت بی منت در محروم ترین منطقه نیکشهر؛

۴٠٠ نفر از مردم محروم و نیازمند منطقه آهوران از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند

پایان کار گروههای جهادی دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین و گروه جهادی شهید سلمان برجسته درمنطقه آهوران نیکشهر موجب رضایتمندی این مردم از نظام و انقلاب شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۱۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر درگفتگوبا خبرنگار بسیج در نیکشهر گفت: گروه‌های جهادی دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین و گروه جهادی شهید سلمان برجسته با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی و شورای جهادی شهرستان نیکشهر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی در بخش آهوران شهرستان نیکشهر از نوزدهم تا بیست و دوم مرداد فعالیت جهادی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در تابستان ۱۴۰۲ دومین گروه جهادی بسیج که با پیگیری‌های بسیج سازندگی سپاه که در جلسه شورای جهادی شهرستان انجام شد در منطقه آهوران مستقر شد. مرحله اول این پروژه در شهر بنت بوده و امروز توفیق شد در جمع بسیار خوب و علمای ارزشمند بخش چانف در زمینه دندانپزشکی به مردم محروم این منطقه خدمتی کرده باشیم.

فرمانده سپاه نیکشهر گفت: در طی این چهار روز بیش از ۴۰۰ نفر از مردم محروم و نیازمند منطقه آهوران از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند که جای تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی را دارد.

نکوئی از صبر و شکیبایی خوبی که مردم داشتند تشکر کرده و افزود: خدمت برای مردم این منطقه از شهرستان که نسبت به مرکز دورتر است و هم نیاز بیشتری به خدمات درمانی و پزشکی دارند بسیار قابل تقدیر است. ما وظیفه داریم خدمات نظام را انجام بدهیم در راستای جهاد تبیین که خدمت به مردم نیز یک نوع جهاد است را سرلوحه کار مسئولین قرار دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: اقدامات آموزشی و بهداشت دهان و دندان، نگهداری دندان‌ها، انجام عملی کشیدن دندان، عصب کشی و ترمیم در این پروژه انجام شده است. اقدامات آموزشی بهداشت دهان و دندان برای قشر کودک و نوجوان نیز توسط مربی مربوطه در گروه جهادی انجام شد که در راستای تحقق شعار پیشگیری بهتر از درمان برای کاهش هزینه‌های خانواده‌های روستایی بسیار مفید بوده است.

فرمانده سپاه نیکشهر از اقدامات بسیار خوب و مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی که جهادگران برای رضای خدا از آسایش خود گذشته و در روستاهای دور افتاده آهوران مشغول به خدمت هستند تشکر کرد و از خداوند برای آنها آرزوی توفیق روز افزون را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار