رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان بر ساماندهی نمازخانه‌های بین‌ راهی برای رفاه بیشتر زائران اربعین حسینی(ع) در استان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۵۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خدیجه براهویی در جلسه کارگروه بررسی نمازخانه‌های بین‌راهی استان که با حضور دبیر ستاد اقامه نماز استان و نماینده ادارات مربوطه برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهد حضور میهمانانی از کشور پاکستان به این استان است که در این راستا ادارات مربوط با تمام توان و همت خود اقدام به ارائه خدمات در عرصه های مختلف به زائران اربعین حسینی می کند.

او افزود: تردد زائران اربعین حسینی از سیستان و بلوچستان به کشور عراق، فرصتی مغتنم برای توسعه گردشگری مذهبی در استان است.

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این زمینه با توجه به در پیش بودن ایام اربعین و حضور گسترده زوار حسینی در استان، لازم است برای توسعه و تجهیز مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی مسیر زائران اربعین حسینی اقدام شود.

این مسئول با بیان اینکه اماکن عمومی از جمله نمازخانه‌های بین‌راهی به نوعی نشان‌دهنده سطح فرهنگ استان برای پذیرایی از مسافران و زائران است، گفت: مشکلات مربوط به نمازخانه‌های بین‌راهی قبل از شروع ایام پیاده‌روی اربعین به طور کامل رفع می شود تا زوار در طول مسیر برای اقامه نماز مشکلی نداشته باشند.

در این جلسه نماینده دستگاه‌های مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زوار اربعین حسینی بیان کردند.

ارسال نظرات