به مناسبت سالروز دیدار جهادگران با مقام معظم رهبری؛

ارائه گزارش فرمانده سپاه دهلران از خدمات محرومیت زدایی و سازندگی

به مناسبت سالروز دیدار جهادگران با مقام معظم رهبری ، فرمانده سپاه ناحیه دهلران طی سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران گزارشی از خدمات محرومیت زدایی و سازندگی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۸۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه فرماندهی سپاه ناحیه دهلران

 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: روحیه جهادی و انقلابی بایستی ملاک کار مدیران باشد علاج و راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن؛ کار، مدیریت و روحیه جهادی است. 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر روحیه جهادی و انقلابی در پیشبرد اهداف انقلاب ، تاکید کرد و گفت: شعار ما می توانیم را بایستی در عمل و در همه ابعاد بکار بگیریم و بصورت گفتمان در جامعه تببین و ترویج کنیم .

 

سرهنگ مرغزاری همچنین گزارش کاملی از جهاد آبرسانی ارائه و اعلام کرد، این طرح با پیشرفت بالای ۷۰‌درصد در حال انجام است و بزودی در فاز اول طرح بیش از ۲۰ روستا از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران افزود : خدمات سپاه در زمینه های کشاورزی و آبخیزداری با شعار آبخیز تا جالیز، مسکن محرومین ، راه روستایی و عشایری ، آبرسانی و اشتغال زایی تا رفع کامل محرومیت و ایجاد اشتغال و کارآفرینی در مناطق محروم و کم برخوردار ادامه خواهد داشت .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار