خبرهای داغ:

100 قرص نان به نیازمندان محله اسلامی سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از اهدا هزینه 100 قرص نان محلی به نیازمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه و پرداخت صدقه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۲۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند، کمک های همدلانه به همت جهادگران بسیج پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) انجام شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج به عنوان خدمتگزار مردم و در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر رزمایش کمک های مومنانه را اجرا و این کمک در جهت کاستن از آلام و رنج های خانواده ها ادامه دارد.

او افزود: این کمک ها در جهت تقویت نقش تربیتی شرکت در امر خداپسندانه و کارهای خیرخواهانه انجام و کمک های زیادی با یاری خیرین در محله صورت گرفته و همچنان نیز با لطف خداوند ادامه دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در این راستا هزینه ۱۰۰ قرص نان بربری برای استفاده مردم محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) به همت گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد پرداخت شد.

ادهم اضافه کرد: همچنین با مشارکت جهادگران همیشه در صحنه پایگاه، جمع آوری و پرداخت ۴ میلیون ریال به عنوان صدقه انجام و به نیازمندان محله اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار