دیدار فرمانده سپاه سیدالشهدا و فرماندار شهرستان دیر با مدیرعامل پارس جنوبی

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا و یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر با مدیرعامل منطقه انرژی پارس جنوبی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۳۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

دیدار فرمانده سپاه سیدالشهدا و فرماندار شهرستان دیر با مدیرعامل پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه عدالت محور مدیرعامل پارس و پاسداشت تلاش های وافر ایشان درجهت بهره مندی مردم منطقه از نعمت صنعت گفت: از مأموریت های مهم سپاه و بسیج امیدآفرینی، فرهنگی اجتماعی، محرومیت زدایی، گسترش و تقویت اجتماعی است.

 

سرهنگ حسینی نیا افزود: هر اتفاقی در این استان به وقوع پیوسته، مدیون همراهی و همکاری مدیران جهادی و پشتیبانی مدیران استان بوده است.

دیدار فرمانده سپاه سیدالشهدا و فرماندار شهرستان دیر با مدیرعامل پارس جنوبی

یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد مقدس و مردمی است که در تمام عرصه ها نقش آفرین بوده است و در تمام مسائل و مشکلات کشور به موقع و با قدرت ورود پیدا کرده است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه در این منطقه بیش از ۹۰ هزار نیرو مشغول به کار هستند گفت: با وجود گرمای هوا، تولید در منطقه پارس جنوبی بدون تعطیلی و وقفه ادامه دارد.

 

سخاوت اسدی همچنین با اشاره به اینکه یکی از هدف‌های راهبردی دشمن برای ضربه به ایران، قطب انرژی کشور است، ادامه داد: امروز تولید گاز ایران از قطر بیشتر است، اما به دلیل نبود بهینه‌سازی مصرف در کشور، این ثروت ملی سوزانده می‌شود.

 

در پایان فرمانده سپاه سیدالشهدا و فرماندار شهرستان دیر به بیان مشکلات شهرستان به ویژه بهداشت و درمان با مدیرعامل منطقه انرژی پارس جنوبی به گفتگو پرداختند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار