خبرهای داغ:
مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه شهیدرجایی؛

تعویض و به روز رسانی اینورترهای قدیمی در واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی

تعویض و به روز رسانی اینورترهای قدیمی در واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی
صفایی زاده گفت: اینورترهای واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی به منظور افزایش بهره وری و حفظ پایداری از سوی متخصصان تعمیرات، تعویض و بروزرسانی شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۰۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حمیدرضا صفایی زاده مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی در این باره اظهار داشت: تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود.

صفایی زاده تصریح کرد: با گذشت دو دهه از فعالیت اینورترهای این واحد و جلوگیری از کاهش هزینه های تعمیراتی و افزایش قابلیت اطمینان از عملکرد تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری، کارشناسان و تکنسین های این امور، اقدام به بررسی موضوع نموده و با شناسایی دقیق ایرادات و اشکالات وارد شده، تصمیم به تعویض و بروزرسانی این تجهیز گرفته شد.

وی افزود: در فرآیند تعویض و بروزرسانی دستگاه های اینورتر، متخصصان تعمیرات الکتریک در ابتدا اقدام به جمع آوری کابل های ورودی و اتصال به تجهیز جدید نموده و سپس اقدام به راه اندازی و تست اینور تر های جدید نمودند.

صفایی زاده در پایان بیان کرد: دستگاه اینورتر، وظیفه تامین تغذیه صفحات نمایشگر در اتاق فرمان، تامین تغذیه مدار فرمان های نمونه گیرهای شیمی و سایر را بر عهده دارد. 

گفتنی است نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین با 6 واحدگازی هر یک به ظرفیت 123/4 و سه واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت 100/6 مگاوات جمعا به ظرفیت 1042 مگاوات، کمک بسزایی به شبکه سراسری می باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار