خبرهای داغ:
شاهرود_ مسابقات والیبال دسته یک کارگران و کارخانجات کشور ویژه آقایان به مناسبت هفته دولت به میزبانی استان سمنان در شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۳۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

آغاز مسابقات والیبال دسته یک کارگران و کارخانجات کشور در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمید رضا بیگلری، رئیس هیات ورزش کارگری استان سمنان، گفت: این مسابقات با حضورهشت تیم از ۸استان درسالن تختی شاهرود درحال برگزاری می‌باشد.
او با اشاره به اینکه استان‌های سمنان، تهران، البرز، خراسان رضوی، گلستان، کرمان، مرکزی و آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور دارند، افزود: این مسابقات در دو گروه چهار تیمی پیگیری شد که در نهایت دو تیم از هر گروه به جمع چهار تیم مسابقات رسیدند.
بیگلری گفت: مرکزی، سمنان، گلستان و تهران چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی هستند. مرکزی و تهران مسابقه اول مرحله نیمه نهایی را انجام خواهند داد و سمنان و گلستان نیز بازی دوم را برگزار می‌کنند.
رئیس هیات ورزش کارگری استان سمنان با اشاره به اینکه قهرمان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد، گفت: سه داور از شاهرود، یک داور از سمنان و یک داور اعزامی از فدراسیون والیبال، کار قضاوت این دوره از رقابت‌ها را برعهده دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها