مدیر ورزش همگانی تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) از صعود سراسری ۸۵ کوهنورد بسیجی از استان های خراسان، سمنان و گلستان به قلل مرتفع شمال شرق کشور از جمله سیاه سنگ و شیرباد به میزبانی خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۷۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

سرهنگ پاسدار مرتضی فیروزیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، با اعلام انزجا و محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و نیز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، اظهارکرد: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، ۸۵ کوهنورد بسیجی از استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سمنان و گلستان به قلل مرتفع شمال شرق کشور با موفقیت صعود کردند.

وی تصریح کرد: این صعود سراسری به میزبانی تربیت بدنی سپاه امام رضا علیه السلام و در راستای ارتقاء سطح آمادگی رزم و قوای جسمانی بسیجیان گردان های بیت المقدس، فاتحین و امام حسین(ع)، ثامن الائمه(ع) و مرکز ۲۰۳ جوادالائمه(ع) و گردانهای امنیتی امام علی(ع) برگزار شد و بسیجیان سلحشور توانستند طی دو صعود، قله ۳۲۰۶ متری سیاه سنگ و ۳۳۰۳ متری قله شیرباد خراسان رضوی که از مرتفع ترین قلل شمال شرق کشور است، را به مدت دو روز فتح کنند.

مدیر ورزش همگانی تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) برنامه های فرهنگی مذهبی در طول مسیر را از دیگر فعالیت های این رویداد ورزشی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار