خبرهای داغ:
سرمربی تیم فولاد خوزستان یکی از اولویت های این باشگاه در فصل جاری را جوان‌گرایی دانست و گفت: ۱۷ بازیکن نوجوان، جوان و زیر ۲۳ در تمرینات ما حضور دارند که همگی آنها آینده درخشانی دارند.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۲۸
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علیرضا منصوریان، سه‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی به نوعی دربی فوتبال خوزستان است و جذابیت خاص خود را دارد لذا باید هوشیار باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه بازی هفته گذشته نفت آبادان را مشاهده کردم و باید بگویم آنها یک تیم نترس و جسور هستند افزود: عبدالله ویسی در استان خوزستان زحمات زیادی برای تیم های فولاد و استقلال خوزستان کشیده و امیدوارم میزبان خوبی برای او و تیمش باشیم.

 

سرمربی تیم فولاد در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه فولاد گفت: امکانات سخت‌افزاری باشگاه فولاد برای من قابل احترام است. زمین تمرینمان بعد از برگشتن از اردو فوق العاده خوب بود که جا دارد یک تشکر ویژه از مسئول زمین‌های چمن باشگاه داشته باشم.

 

وی در خصوص جوان گرایی در باشگاه فولاد بیان کرد: من در بازی‌های دوستانه این موضوع را اثبات کردم و در حال حاضر ۱۷ بازیکن نوجوان، جوان و زیر ۲۳ سال در تیم ما حضور داشته و این نوید را می‌دهم که رکورد کوچک‌ترین بازیکن لیگ توسط ۲ بازیکن فولاد شکسته شود.

 

منصوریان با بیان اینکه ۱۷ بازیکن همانند محمدامین حزباوی در تیم ما حضور دارند گفت: آرام آرام این بازیکنان را به تیم اصلی‌ اضافه خواهیم کرد تا تجربه کافی را کسب کنند. سه، چهار بازیکن فوق‌العاده خوب داریم که در سال‌های آینده ۱۰ میلیون دلاری می‌شوند البته باید مواظب زندگی شخصی آنها باشیم تا صدمه نبینند.

 

وی افزود: فردا یک فوتبال جدیدی ارائه خواهیم داد که در سال‌های اخیر هیچ تیمی بازی نکرده و امیدوارم با دست پر از میدان خارج شویم.

 

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان از ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه در اهواز برگزار خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها