پوستر نخستین سوگواره استانی تئاتر خیابانی «امتداد عاشورا» در بندر ماهشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۷۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در مراسمی از پوستر نخستین سوگواره استانی تئاتر خیابانی «امتداد عاشورا» در بندر ماهشهر رونمایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر(استان خوزستان) در این مراسم گفتند: نخستین سوگواره استانی تئاتر خیابانی با عنوان امتداد عاشورا با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج، کانون بسیج هنرمندان شهرستان خرمشهر ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای شهر و شهرداری بندر ماهشهر در این شهرستان برگزار می‌شود.
 سرهنگ امیر قمرزاده افزود: موضوعات این جشنواره شامل «انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا، مردم و فرهنگ عاشورایی، حضور و پیاده‌روی اقشارجامعه در اربعین حسینی،تأثیر عاشورابر فرهنگ اسلامی ایرانی، خادمان موکب‌های حسینی در ماه محرم و صفر،نهضت حسینی و فرهنگ ایثارو شهادت،ترویج روحیه مقاومت ومدافعان حرم، ترویج نهضت قیام امام حسین(ع) و تأثیر آن بر سایر ملت‌ها و بانوان عاشورایی در جامعه و عفاف و حجاب» است.
 وی متذکر شد: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مرداد، موعد بازبینی آثار ۳۱ مرداد و تاریخ برگزاری سوگواره نیز ۵ شهریور ماه امسال است و به برگزیدگان این سوگواره جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.
 شایان ذکر است که این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره ارشاد و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سپاه ماهشهر برگزارگردید. گروهای پذیرفته شده در بخش رقابتی سوگواره باید در سه نقطه از شهرستان اجرا داشته باشند و در پایان نیز از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات