سرتیپ حیدری گفت: این نهضت در شهرهای مختلف آغاز و امروز در کرمان عملیات احداث دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی شخصی برای کارکنان آغاز شد و برنامه ما برای ساخت این واحدها دو ساله و خیلی جاها ۱۸ ماهه است.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۰۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی ۳۸ هکتاری پایگاه هوانیروز کرمان  اظهار کرد:مسکن جزو ضروری‌ترین امور خانواده ها می‌دانیم و ارتش در سال های اخیر در مسیر خانه‌دار کردن کارکنان برابر اوامر رهبری تلاش مقدسی داشته است.

 

 

وی ادامه داد: این نهضت در شهرهای مختلف آغاز و امروز در کرمان عملیات احداث دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی شخصی برای کارکنان آغاز شد و برنامه ما برای ساخت این واحدها دو ساله  است.

 

سرتیپ حیدری از برنامه ریزی برای زمین های بلا استفاده شهر اختیار آباد خبر داد و افزود : علاوه بر خود کرمان در اراضی 32 هکتاری شهر اختیار آباد هم برنامه داریم که انشالله با پیگیری های مدیر کل مسکن و شهرسازی انجام می شود، و پیش بینی می شود در این مکان هم 1000واحد شخصی ساخته شود.

 

امیر حیدری تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده، دولت نیز در ساخت این واحدها همکاری خواهد داشت و بخشی از هزینه ها با وام مسکن، بخش دیگری وام خود ارتش و بخشی هم توسط خود خانواده‌ها تامین خواهد شد و به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا به اقتصاد خانواده ها فشار وارد نشود.

 

 

وی گفت: در کل کشور برای ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی خانواده‌ ارتش برنامه ریزی و عملیات احداث بخش اعظمی از آن شروع شده است.

فلاحتی

 

ارسال نظرات