خبرهای داغ:
دوره مقدماتی تربیت و تعالی گروه های نقش آفرین شبکه نمایندگی ولی فقیه در بسیج با حضور جمعی از بسیجیان استان سمنان و به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۳۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، احمد عاقلی، مسئول برگزاری دوره مقدماتی تربیت و تعالی گروه های نقش آفرین بسیج  سمنان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش و مهارت شبکه نمایندگی ولی فقیه در بسیج عنوان کرد و اظهار داشت:برگزاری کارگاه های تخصصی با محوریت مباحث عقیدتی سیاسی ، آگاه سازی و دوره های تخصصی خبرنگاری از جمله محورهای اصلی در این دوره است.
وی افزود:توجه به موضوع توانمند سازی مربیان و نقش آفرینان بسیج اولویت اصلی شبکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان محسوب می شود و مرحله تکمیلی این دوره ها در سه ماهه سوم سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش بسیج، دوره مقدماتی تربیت و تعالی گروه های نقش آفرین شبکه نمایندگی ولی فقیه در بسیج با حضور جمعی از بسیجیان استان سمنان و به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در مرکز آموزش شهید مطهری (ره) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار