خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

قرآن کتاب هدایت و رسیدن به سعادت است /تبلیغ دین از طریق قرآن و پاسخ به شبهات، وظیفه اصلی فعالان قرآنی

حجت الاسلام قاسم پور گفت: قرآن اگر در زندگی بشریت جاری شود تمام مشکلات حل خواهد شد و در روز قیامت یکی از شاکیان، قرآن است؛ از این رو کافرین با تفسیر دقیق قرآن به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۸۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

قرآن کتاب هدایت و رسیدن به سعادت است /تبلیغ دین از طریق قرآن و پاسخ به شبهات، وظیفه اصلی فعالان قرآنی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در حوزه حضرت خدیجه(س) عنوان کرد: قرآن کتاب هدایت و رسیدن به سعادت است که بسیاری از علوم و مطالب مورد نیاز بشر از جمله مسائل اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی تربیتی، بصیرتی، دنیوی، اخروی و... در این کتاب مطرح شده است

وی افزود: یکی از ویژگی‌های عمده قرآن کریم در مقایسه با دیگر کتاب‌های آسمانی، مصونیت آن از تحریف است. خداوند متعال از مصونیت قرآن از تحریف خبر داده و با توجه به آیه ۹ سوره حجر حفاظت از آن را خود بر عهده گرفته است.

قاسم پور اذعان داشت: قرآن اگر در زندگی بشریت جاری شود تمام مشکلات حل خواهد شد و در روز قیامت یکی از شاکیان، قرآن است؛ از این رو کافرین با تفسیر دقیق قرآن به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: کسی که حامل قرآن است باید آن را در تمام مراحل زندگی بکار گیرد؛ وظیفه من و شما، تبلیغ دین از طریق قرآن و پاسخ به شبهات است و سفارش بنده به شما قاریان و حافظان قرآنی این است که در کنار تلاوت قرآن، بحث درک و تدبر در قرآن سرلوحه زندگی قرار گیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار