مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دهمین جشنواره سراسری شعر بسیج " افق های روشن" و یازدهمین جایزه داستان کوتاه " ادب" در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی گفت: سالهاست موضوع فرهنگ و هنر یکی از دغدغه ها ونگرانی های اصلی مقام معظم رهبری است لذا در راستای پیاده سازی منویات رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و بنا به صلاحدید سازمان بسیج هنرمندان کشور و با توجه به وضعیت فرهنگی و هنری امروز جامعه و اثرگذاری فرهنگی که احساس می شد برگزاری جشنواره ها در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: با دعوت از سازمان ها و نهادهای دغدغه مند در بحث فرهنگ و هنر و با هدف جذب مشارکت و استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان و رونق بخشی کمی و کیفی به جشنواره ها و به منظور تبیین شاخص های فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی و پاسداشت مجاهدت تلاشگران عرصه های گوناگون جهاد علمی و فرهنگی جلسه ستاد برگزاری جشنواره ها برگزار شد.

جمشیدی ابراز داشت: مقرر شد که پوستر جشنواره ها با مشارکت این نهادها و سازمان‌ها طراحی شود و از تمامی ظرفیت های این سازمان ها برای رساندن صدای فراخوان جشنواره ها در سرتاسر استان با هدف شناسایی استعدادها و نخبگان ادبی استان استفاده شود.

وی بیان کرد: از امروز تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ خدمت نویسندگان و هنرمندان عزیز دو عرصه ادبیات داستانی و شعر هستیم تا انشالله آثار خود را در قالب فایل Word و در موضوعاتی که در پوستر های هر جشنواره اطلاع رسانی شده به دبیر خانه ستاد با شماره تماس ۰۹۳۳۱۹۶۶۷۲۰ از طریق پیام رسان ایتا ارسال کنند و یا به صورت حضوری به آدرس یاسوج خیابان پاسداران ساختمان تخصصی اقشار سازمان بسیج هنرمندان مراجعه و آثارشان را تحویل دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره ها نمایند.

اعلام فراخوان دو رویداد بزرگ فرهنگی بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد/ شرایط شرکت در جشنواره شعر و داستان کوتاهاعلام فراخوان دو رویداد بزرگ فرهنگی بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد/ شرایط شرکت در جشنواره شعر و داستان کوتاه

 

 

ارسال نظرات