فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام:

به کار گیری همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی در اربعین

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: همه ظرفیت‌ها برای اربعین از مساجد، پایگاه‌ها و هیئت‌ها، مسئولین و... برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین اربعین به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۶۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام روز چهارشنبه در همایش مدیران و مسئولین هیئت رزمندگان ایلام در هتل زاگرس شهر ایلام گفت: مردم ایلام و همه کسانی که در این جغرافیا هستند خادم زائرین اربعین هستند و تنها کاری است که عام و خاص، وزیر، وکیل، بالادست و پایین‌دست نمی‌شناسند، کسی منتظر تشکر نیست و دل حضرت فاطمه زهرا (س) را شاد می‌کند.

 

وی افزود: برادران و خواهرانی هستند که در برخی موضوعات فرهنگی، مذهبی و... آتش‌به‌اختیار حرکت می‌کنند؛ یعنی وقتی که مسئولین فرهنگی بر اساس زمان و بودجه حرکت می‌کنند و نمی‌توانند از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند عده‌ای آتش‌به‌اختیار به‌صورت هماهنگ و همسو حرکت کرده و موضوعات مختلف را پیش می‌برند.

 

شاکرمی در ادامه گفت: هیئت رزمندگان، گفتمان انقلاب اسلامی را در زمینه‌های مختلف پیش برده و ارتباط با جامعه برقرار کرده و از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنند و امروز این ظرفیت برای اربعین از سراسر کشور در ایلام فعالیت خواهند کرد.

 

وی بیان داشت: انحراف خواص و بی‌بصیرتی باعث شد تا واقعه عاشورا به وقوع پیوسته و باعث شد تا برخی در مقابل امام حسین (ع) قرار بگیرند و ما هم باید مراقب باشیم تا به سرنوشت آن‌ها دچار نشویم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌ها برای اربعین از مساجد، پایگاه‌ها و هیئت‌ها، مسئولین و... برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین اربعین به کار گرفته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در ایلام خلأهای فرهنگی وجود دارد و به یک مکان برای حفظ انسجام و کارهای فرهنگی و پر کردن این خلأها نیاز است که در کنار سپاه ناحیه ایلام زمین لازم برای احداث حسینیه و شهدای گمنام وجود دارد که در صورت تأمین اعتبار لازم یک مجموعه فرهنگی در ایلام ایجاد شده که در آینده ماندگار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار