حجت الاسلام علی پور، گفت: وحدت بی نظیر شیعه و سنی و قومیت های مختلف که با برادری واخوت در کنار هم زندگی می کنند دشمن شکن است.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۷۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل از طریق فضای مجازی با بسیجیان و مردم شهرستان اردل پیرامون راهبرد تهدید دشمن در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ گفتگو کرد.

 حجت الاسلام عینعلی علی پور، افزود: دشمنان و استکبار علی رغم هزینه های میلیارد دلاری در منطقه ما دست  خالی برگشتند و سودی نبردند.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد: دشمنان در جنگ ترکیبی به پنج نقطه قوت ما که در دنیا بی نظیریم می خواهند خدشه وارد کنند، رهبری مقتدر، امنیت خوب، مکانهای مقدسه و مقدسات مسلمین، حجاب و عفاف که بانوان ما قبل از این که اسلام هم به ایران بیاید باحجاب و عفیف بودند.

وی افزود: وحدت بی نظیر شیعه و سنی و قومیت های مختلف که با برادری واخوت در کنار هم زندگی می کنند به اضافه انتخابات مجلس در نیمه دوم سال هم برای دشمن سنگین است و می خواهند حواشی درست کنند وظیفه همه ایرانیانی است که خانواده، محل، کوچه،شهر ، روستای، دین، آیین، اسلام و ارزشهای ناب انسانی و اسلامی را دوست دارند این است که همدیگر را نسبت به نقشه های دشمنان آگاه کنند و به امید خدا توطئه های شوم آنها را خنثی کنند و در جهت پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان همه باهم کوشا و متحد باشیم.

ارسال نظرات