فرمانده ناحیه مقاومت آمل:

رسانه حق ماندنی، پایدار و تاثیر گذار است / خبرنگاران خدا را ملاک کار قرار دهند نه طیف‌های سیاسی خاص

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت آمل گفت:خبرنگاران در همه عرصه‌ها اگر بدنبال اثربخشی هستند نگاه خدایی و کار را برای خدا ملاک قرار دهند نه خوشایند افراد و طیف‌های سیاسی خاص.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۹۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، آیین نکوداشت اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت روزخبرنگار با حضور سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل برگزار شد.

آیین نکوداشت اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان آمل

سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل در این دیدار ضمن پاسداشت خاطره شهدای گرانقدر اصحاب رسانه، یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به اطلاع رسانی دقیق شفاف و به موقع و نشر اخبار صحیح، گفت: خبرنگاران در تقابل با راهبرد ایجاد نا امیدی و تخریب ایمان و باور دینی مردم توسط دشمن، فعالانه در میدان جهاد تبیین حضور داشته باشند و از جبهه باطل هراسی به دل راه ندهند چرا که براساس وعده الهی و براساس آنچه در مکتب عاشورا شاهد هستیم ، رسانه حق ماندنی ، پایدار و تاثیر گذار است.

وی افزود: خبرنگاران در همه عرصه ها اگر بدنبال اثربخشی هستند نگاه خدایی و کار را برای خدا ملاک قرار دهند نه خوشایند افراد و طیف های سیاسی خاص که در این صورت سختی های عرصه خبررسانی به آرامش و لذت تبدیل خواهد شد.

آیین نکوداشت اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان آمل

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار