پرداخت پاداش ۱۱ میلیارد تومانی به مشترکان برق سیستان و بلوچستانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: از ابتدای اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف برق در این استان، حدود ۱۱ میلیارد تومان پاداش تاکنون به مشترکان سیستان و بلوچستانی تعلق گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۱۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد رئیسی در نشست با رئیس و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: بیش از ۱۴۴ هزار مشترک سیستان و بلوچستانی شامل این پاداش شدند.

وی تصریح کرد: با همکاری این مشترکان، ۱۱ میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی برق صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در تشریح این طرح بیان کرد: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف برق داشته باشند تا ۲ هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت پاداش دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این عدد ۲۰ برابر میزانی است که برق فروخته می‌شود، گفت: به عبارت دیگر در صورتی که یک کیلووات ساعت صرفه‌جویی شود برای مشترکانی که زیر الگوی مصرف هستند تا ۲۰ برابر می‌توانند از پاداش برخودار باشند.

رئیسی با بیان اینکه اجرای طرح‌های تشویقی در راستای اصلاح فرهنگ مصرف انرژی و حرکت به سمت فرهنگ تولید محور است، اظهار داشت: هدف صنعت برق از طرح‌های تشویقی، جلب مشارکت حداکثری مشترکان و تامین برق مطمئن و پایدار در فصل تابستان است.

وی با اشاره به اینکه طرح های تشویقی سال گذشته مخصوص مشترکان کم مصرف بوده است، گفت: طی طرح سال‌جاری، مشترکان پرمصرف نیز در صورت کاهش مصرف برق خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، می‌توانند از پاداش مصرف برق بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمامی مشترکان برق این استان در صورت رعایت راهکارهای ساده مصرف برق می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند، افزود: استفاده از دمای آسایش ۲۴ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی، استفاده از سایبان برای سیستم های سرمایشی، خاموش کردن لامپ های اضافه و استفاده از نور طبیعی روز و استفاده از وسایل برقی پر مصرف در ساعت غیر پیک از جمله این راهکار ها است.

وی با بیان اینکه تامین برق مطمئن و پایدار، اصلی ترین اولویت شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان است، گفت: با اعمال درست مدیریت مصرف برق و کاهش مصرف برق یاریگر پرسنل صنعت برق در تامین برق پایدار و مطمئن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار