خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

امروز ملت ایران جایگاه تعیین کننده در جهان دارد / جهادگران تجلی اسما خدا هستند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز ملت ما جایگاه تعیین کننده در سطح جهان دارد که همه این اقتدار از نعمت ولایت است.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس درجمع دانشجو معلمان جهاد گر استان همدان در شهر فرسفج اظهار کرد: هرملتی که رهبر مقتدر، شجاع و بزرگ اندیش داشته باشد، آن ملت مرتفع، برجسته و تاثیرگذار خواهد بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ما با داشتن دو رهبر قوی و مقتدر در اوج عزت و اقتدار قرار داریم اما قبل از انقلاب به دلیل رهبران حقیر و‌کوچک، ملت ایران در اوج ذلت به سر می‌برد.

وی افزود: امروز ملت ما جایگاه تعیین کننده در سطح جهان دارد که همه این اقتدار از نعمت ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نقش مردم در اقتدار کشور گفت: در کنار رهبری قاعده هر تمدنی به اراده ملت آن کشور برمی‌گردد،می‌بینیم که در زمان امام علی (ع)، امام حسن و امام حسین (ع) برداشتن رهبران مقتدر و معصوم چون اراده ملت نبود، چه اتفاقاتی رخ داد و امروز اراده ملت ایران به گونه‌ای است که به دشمنان اجازه عرضه اندام نمی‌دهد.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم گفت: دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم وظیفه قانونی دارند که اگر این وظیفه را انجام ندهند باید مؤاخذه شوند؛ در شهرستان ما هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرائی برای خدمت وجود دارد.

فریادرس اضافه کرد: امروز مظهر هویت مردم و مظهر قدرت مردم در شما عزیزان، گروه‌های جهادی متجلی شده است و شما جهادگران تجسم ایثار، اخلاص و تجلی روح بلند ملت ایران هستید و به پشتوانه همین روح بلند است که انقلاب اسلامی توانسته است در مقابل سختی‌ها ودشمنی‌های داخلی و خارجی در طول ۴۴ سال گذشته بایستد.

وی با اشاره به نقش جهادگران در عرصه‌های مختلف گفت: بچه‌های جهادی عزم و اراده ملت ایران را تجسم بخشیده‌اند‌ چراکه شما جهادگران تجلی اسما خدا هستید و وقتی شما برای رفع محرومیت آموزشی، فرهنگی و عمرانی آستین بالا می‌زنید و وارد عرصه کار جهادی می‌شوید عین تجسم جنبه رحمانی اسماالله هستید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: اگر امروز ما در هندسه جهانی تعیین کننده هستیم به دلیل ایثارگری شما عزیزان جهادگر در عرصه خدمت به مردم است و همه مسئولین در همه سطوح باید قدردان زحمات شما باشند.

امروز ملت ایران جایگاه تعیین کننده در جهان دارد / جهادگران تجلی اسما خدا هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات