با حضور قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛

آئین تجلیل از 486 آزاده سرافراز شهرستان ری برگزار شد

آئین تجلیل از 486 آزاده سرافراز شهرستان ری با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، و جمعی از مسئولان در شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۵۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از 486 آزاده سرافراز شهرستان ری به همراه خانواده هایشان با عنوان «الماس‌های درخشان» در محل تالار ایوان ری شهرری برگزار شد.

حسین نصرالله ریئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  امشب میزبان 486 آزاده سرافراز شهرستان بودیم. این آزادگان مدت یکسال تا 10 سال در اسارت بوده اند، که به پاس مجاهدت های آنان مراسم تجلیل از این بزرگواران با عنوان  «الماس‌های درخشان» برگزار شد.

نصرالله همچنین از برگزاری برنامه قطعه ای از بهشت با حضور 300 نفر از مادران و پدران سه شهید، دو شهید، تک فرزند ذکور شهید، شهدای مفقودالاثر و تک فرزند با عنوان ( تک ستاره) در هفته دولت خبر داد و افزود: برنامه های مختلف فرهنگی ، یادواره شهدا، مراسم 18 دی، دهه فجر، سلام شهید و ویژه برنامه های دیگری تا پایان سال از سوی بنیاد شهید شهرستان ری برگزار می شود.

به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی  مراسم الماس‌های درخشان باحضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «عباسعلی رضایی»   مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و  آزادگان   در محل تالار ایوان ری در محله ابن بابویه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار