خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح بر تولید محتوای غنی به خصوص در حوزه پایداری و مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس به خصوص بمباران‌های متوالی دشمن بعثی تاکید کرد و گفت: مردم دزفول مقاومت را به معنای واقعی به دنیا نشان دادند و این شاخصه باید همچنان پررنگ بماند. ،
کد خبر: ۹۵۳۴۰۸۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

سردار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح امروز با حضور در شهرستان دزفول از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول بازدید کرد.

 

وی در این بازدید بر تولید محتوای غنی به خصوص در حوزه پایداری و مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس به خصوص بمباران‌های متوالی دشمن بعثی تاکید کرد و اظهار داشت: هر کدام از شهرها و مناطق خوزستان به شکلی در زمان جنگ تحمیلی حماسه آفریدند و نیاز است که هر منطقه به شکل هنرمندانه‌ای بتواند آن نوع از دفاع و مقاومت را به نسل‌های امروز منتقل کند. مردم دزفول مقاومت را به معنای واقعی به دنیا نشان دادند و این شاخصه باید همچنان پررنگ بماند.

 

سردار شکارچی پس از امضا دفتر یادگاری موزه دفاع مقدس دزفول افزود: مقاومت مردم دزفول و این که حاضر نشدند شهر و دیارشان را زیر باران موشک‌ها ترک کنند باید به عنوان یک نماد و شاخص ممتاز مقاومت در این مرکز ارائه شود به گونه‌ای که دانش آموزان و یا دانشجویانی که دوران دفاع مقدس را ندیده و تجربه نکرده‌اند با حضور در این موزه به درک درستی از مقاومت مردم این شهر پی ببرند.

 

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به صورت تلفنی و سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز به صورت حضوری گزارشی از آخرین رخدادهای فرهنگی حوزه دفاع مقدس در استان و شهر دزفول را به معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح ارائه دادند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار