فرمانده انتظامی ایلام؛

۶۰ دستگاه وسیله نقلیه به پلیس برای تأمین امنیت زائران اختصاص یافت

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با اقدامات صورت گرفته ۶۰ دستگاه وسایل نقلیه به پلیس برای تأمین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است
کد خبر: ۹۵۳۴۰۸۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام، در مراسم الحاق وسایل نقلیه ویژه ماموریت اربعین حسینی در جمع کارکنان انتظامی استان گفت: با اقدامات صورت گرفته ۶۰ دستگاه وسایل نقلیه به پلیس برای تامین نظم وامنیت زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.  

 

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پلیس خدمتگزار برای ماموریت اربعین همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر، آمادگی لازم را دارد و همکاران ما در مجموعه انتظامی استان با نگاه اعتقادی در این ماموریت عظیم حضور خواهند یافت تا به فضل الهی زائران ابا عبدالله الحسین ( ع ) با فراغ بال به این سفر معنوی اعزام و به سلامت بازگردند. 

 

وی افزود: امسال به حول قوه الهی هیچ مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین نداریم و تلاش می‌کنیم خدمات ارائه شده به آن‌ها گسترده‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته باشد. 

 

وی ادامه داد: با پیگیری معاونت آماد و پشتیبانی استان و مساعدت فرمانده کل انتظامی کشور ۶۰ دستگاه وسایل نقلیه شامل ۴۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت با هدف پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تصادفات در سطح استان تحویل یگان‌ های اجرایی پلیس استان شده است. 

 

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: در مجموعه انتظامی استان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ماه‌ های گذشته، تقسیم کار‌ها به خوبی انجام شده و شرح وظایف هر کدام از پلیس‌ های تخصصی و معاونت‌ها به آن‌ها ابلاغ شده و از این نظر مشکلی نداریم. 

 

سردار سلیمانی در پایان گفت: همه مسئولان استان مشتاقانه در حال انجام وظایف محوله برای خدمات رسانی گسترده به زائران اربعین هستند و برای شروع این مراسم معنوی لحظه شماری می‌کنند. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امسال به همت و تلاش مسئولان استانی وکشوری خدمات به زائران اربعین حسینی قطعا متفاوت‌ تر از سال‌های گذشته خواهد بود و باید از نظر برگزاری این رویداد مهم فرهنگی مذهبی منسجم‌تر و بهتر از قبل عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار