معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

جهادگران در عرصه‌های مختلف بهترین نتایج را رقم زده‌اند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: جهادگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم به تأثیرپذیری از مکتب عاشورا و جوانان دوران دفاع در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کنند و باعث شده‌اند تا بهترین نتایج رقم بخورد.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۹۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، کرم رضا نصراللهی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام روز پنج‌شنبه در همایش اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سالن اجتماعات حفظ آثار ایلام گفت: خدمت به زائر امام حسین (ع) همانند خدمت به امام حسین (ع) است که فرصتی فراهم شده تا به زائران اربعین به نحوه شایسته خدمت کنیم.

آزادگان با بهره‌گیری از مکتب عاشورا توانستند بر سختی‌های دوران اسارت فائق آمده و امروز عزت آفرینی کرده و یک الگو برای ما هستند. 
وی افزود: جهادگران باید بدانند که در چه جایگاهی قرار دارند که در روایات اسلامی و قرآن، جهاد در راه خدا مورد تأکید قرار گرفته و یک عمل مقدس است که در منویات مقام معظم رهبری بر جهاد در عرصه‌های مختلف مانند جهاد تبیین تأکید شده است.

نصراللهی  در ادامه گفت: امروز در عرصه‌های مختلف جهاد داریم؛ مانند جهاد نظامی، جهاد اقتصادی و امروز هم جهاد تبیین داریم که در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و تحریف واقعیت‌ها، هویت‌زدایی قرار گرفته و وظیفه همه ماست که در این عرصه تلاش کنیم، همچنین در مقابل دشمن هر عملی را انجام بدیم جهاد محسوب می‌شود دشمنی که با تمام توان برای دشمنی آمده است.

وی بیان داشت: بسیج خروجی جهاد در راه خدا است که در دوران دفاع مقدس تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و این مرهون تفکر انقلابی در سایه منویات ولایت بود  که باعث شد تا تجربیات ارزشمندی در طول تاریخ انقلاب اسلامی  کسب شده و جوانانی تربیت شوند که در زمینه‌های مختلف برای مقابله با دشمن آماده هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: امروز از تأثیرپذیری دوران طاغوت به تأثیرگذاری در عرصه‌های بین‌المللی رسیدیم که می‌توانیم به هر نوع تهدیدی پاسخ متقابل دهیم.

نصراللهی یادآور شد: جهادگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم به تأثیرپذیری از مکتب عاشورا و جوانان دوران دفاع در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کنند و باعث شده‌اند تا بهترین نتایج رقم بخورد.

وی گفت: جنگ امروز جنگ رسانه است که  دشمن برای  هویت‌زدایی از ما با تمام امکانات به میدان آمده و همچنین به سراغ اقشار مختلف از جمله زنان رفته تا از این طریق به اهدافش برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تصریح کرد: جهادگران امروز در عرصه جنگ با دشمن و حمایت از محرومین قرار دارند که در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی بااخلاص در عمل باعث می‌شوند تا بهترین نتایج در عرصه‌های مختلف رقم بخورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار