توسط گردان امام حسین (ع) شهرستان جم صورت گرفت ؛
گلزار شهدای شهرستان جم توسط بسیجیان دوره تکمیلی بسیج گردان امام حسین (ع) شهرستان جم غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۲۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌الاسلام امین آبادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم در جمع بسیجیان دوره تکمیلی گردان امام حسین (ع) شهرستان جم اظهار داشت: بسیج، تبلور هوشمندی و تدبیر امام (ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان در عصر حاضر است و تفکر بسیج باید در جامعه بیشتر تبیین شود.

 

حجت‌الاسلام آبادیان ادامه داد: بسیج به یک فرد ،جریان و اندیشه خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه اقشار مردم است و امروز بسیج در حفظ امنیت، نظم و هوشیاری ملت پیشگام است.

 

وی افزود: امروز جامعه بیش از هر زمانی به اخلاق و فرهنگ ایثار بسیج نیاز دارد و تزریق فرهنگ بسیجی بر عهده همه است و باید باازخود گذشتگی و پیوست فرهنگی تفکر بسیج را در جامعه بیشتر نشر دهیم.

 

وی اضافه کرد: روحیه بسیجی یعنی بیشترین کار و خدمت با کمترین امکانات و از این‌رو باید این روحیه در شرایط فعلی کشور به فرهنگ جمعی تبدیل شود.

 

سروان احمد سفری فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان جم در آئین غبارروبی مزار شهدا گفت: شهدا نقش مؤثری در اعتلای ارزش‌های دینی و اعتقادی داشتند و ما درهرحال وظیفه‌داریم پاسدار خون شهدا باشیم و زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت با آن‌ها وظیفه همه است.

 

وی افزودند: امروز بسیجیان با اخلاص و پیروی از ولایت‌فقیه ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسیج و این‌که بسیجی هستیم افتخار می‌کنیم.

 

 

سفری بیان  داشت: بسیجیان که سربازان واقعی ولی‌فقیه هستند همواره در مسیر امام حسین (ع) گام برمی‌دارند و دغدغه آن‌ها حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و با حضور در گلزار شهدا نشان می‌دهند که از خون شهدای گران‌قدر پاسداری کرده و از این راه لحظه‌ای غافل نمی‌شوند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار