خبرهای داغ:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با آزادگان سرافراز شهرستان دیدار کرد

کد خبر: ۹۵۳۴۱۲۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، سرهنگ پاسدار«سیدعبدالمحمد میرسالاری» جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز به همراه فرماندار و ریاست بنیادشهید و جانبازان شهرستان رامهرمز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با آزادگان سرافراز این شهر «مندنی برفی نژاد و محمدقلی بیننده» دیدار کردند.

 

سرهنگ میرسالاری در این دیدار با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: حماسه آزادگان سرافراز جلوه‌ای از درس‌های مکتب عاشوراست که به تاسی از سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش و در راه اطاعت از فرمان، ولی فقیه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در مقابل ظلم مردانه ایستادند و سر خم نکردند.

 

جانشین ناحیه رامهرمز همچنین به روز بزرگداشت آزادگان در تاریخ ۲۶ مرداد سال ۶۹ اشاره کرد و افزود: رشادت آزادگان در دوران دفاع مقدس و اسارت موجب ثبت فرهنگ جدیدی در جهان شد و این فرهنگ را که بیانگر صبر و استقامت است باید برای همه نسل‌های آینده نهادینه کرد. 

 

وی تصریح کرد: حماسه آزادگان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و قشر‌های مختلف مردم، برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند تا ابد در مقابل دیدگان جهانیان قرار گیرد.

 

جانشین فرماندهی ناحیه رامهرمز در این دیدار با حضور آقای خیران فرماندار شهرستان و دیگر از مسئولان لوح تقدیر و هدایایی را به رسم یادبود و تبریک این روز به آزادگان وطن اعطا نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار