به همت قرارگاه عملیاتی جهادی محرومیت زدایی شهدای طارم ؛

آب آشامیدنی سالم به روستای کله سیران طارم رسید

زنجان - مسئول قرارگاه عملیاتی جهادی محرومیت زدایی شهدای طارم گفت: در راستای هشتمین پروژه محرومیت زدایی قرارگاه عملیاتی جهادی شهدای طارم؛ با کمک بسیج سازندگی، حمایت بنیاد علوی، گروه جهادی روستا و شرکت آب و فاضلاب شهرستان طارم ؛آبرسانی به روستای کله سیران انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۳۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

صدرا محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ در خصوص آبرسانی به روستای کله سیران طارم اظهار داشت: این روستا دچار بحران آب بود و شرکت آب و فاضلاب به تنهایی نمی‌توانست از عهده این پروژه هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر مالی برآید و اهالی روستا چندین سال با مشکل آب مواجه بودند و قبل از اجرا آبرسانی به روستا روزی نیم ساعت آب داشتند که آن هم به تمام خانوارها نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه طبق اذعان شرکت آب و فاضلاب، آب موجود بود، اما اعتباری برای اجرا نداشتند گفت: این روستا به علت نداشتن قنات و کول گذاری کار آبرسانی را سخت می‌کرد و همچنین شبکه انتقال آب روستا مربوط به ۳۰ سال قبل بود.

مسئول قرارگاه عملیاتی جهادی محرومیت زدایی شهدای طارم بیان کرد: اعتبار شرکت آب و فاضلاب در حدود ۹۰۰ متر لوله ۶۰ بود و اعتبار دهیاری و خودیاری محلی حدود ۷۰ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: با ورود قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بنیاد علوی بودجه لازم تامین شد و با گروه جهادی محلی و متخصصین شرکت، لایروبی چشمه قدیمی و احداث چشمه جدید انجام شد و مشکل تا حدودی رفع شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات