در پیام تبریک فرمانده لشکر پنج نصر آمده است؛

آزادگان پیشتازان و مجاهدانِ عرصۀ جهاد و مقاومت اند

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر با صدور پیامی سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت و از صبر و بُردباری آنان به عنوان پیشتازان و مجاهدانِ عرصۀ جهاد و مقاومت تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۵۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر خراسان رضوی با صدور پیامی سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت و از صبر و بُردباری آنان به عنوان پیشتازان و مجاهدانِ عرصۀ جهاد و مقاومت تجلیل کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

 بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیورمردان است.

 فرزندان غیور ایران همیشه سربلند، صبور و راضی به قضای الهی، عزتی ارزشمند را به جهانیان نشان دادند.

راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

 اینجانب این روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت و رشادت که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترم شان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق این گرامیان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار امین رسولی
فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار