خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی‌مجد:

ایثار شهدا اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده است

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: ایثار شهدا علاوه بر بیمه کردن کشور، اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده است و این امر مرهون اقتدای شهدا به شهدای کربلا به خصوص امام حسین (ع) بوده است.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۴۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در یادواره ۲۵ شهید روستای نجفیه تویسرکان با اشاره به دیدار شورای عالی سپاه با فرمانده کل قوا اظهار کرد: سپاه بازوی توان ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها از نظامی تا محرومیت‌زدایی و سازندگی است.

وی افزود: این نهاد که مولود انقلاب اسلامی است از ابتدای انقلاب در تمام عرصه‌ها از جنگ تحمیلی تا تولیدات نظامی و در عرصه سازندگی موفق عمل کرده که با این موفقیت‌ها نگاه جهانیان را به خود معطوف کرده است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به نقش شهدا در اقتدار نظام اسلامی ایران در جهان گفت: ایثار شهدا علاوه بر بیمه کردن کشور، اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده است و این امر مرهون اقتدای شهدا به شهدای کربلا به خصوص امام حسین (ع) بوده است.

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید در انتخابات پایان امسال پر شور و با صلابت شرکت کنیم و بدانیم که انتخاب درست و منطقی ما به دور از احساسات و جناح و‌ حزب، پیمودن راه شهدا را رقم خواهد زد.

حسینی‌مجد عنوان کرد: باید کسانی به مجلس بروند که علاوه پیروی ولایت، دغدغه نظام و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، نه اینکه در شعار خود را پیرو ولایت معرفی اما در عمل به گونه دیگر عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار