امام جمعه شبستر:

آشنایی جوانان با حماسه های دوران اسارت آزادگان ضرورت دارد

تبریز- امام جمعه شبستر با اشاره به جایگاه و منزلت آزادگان در طول سال‌های اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق، آزادگان را مظهر ایمان به خدا، استقامت و رادمردی عنوان و بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با حماسه‌های این عزیزان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۹۳
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کیانی در آیین تجلیل از آزادگان شبستر در خصوص جایگاه آزادگان در جامعه اظهار داشت: امروز برای ما افتخار بزرگی است در خدمت شما هستیم و انشاالله بتوانیم لیاقت حضور شما را داشته باشیم و به شما دلیر مردان افتخار می‌کنیم که جان در طبق اخلاص گذاشتید و برای حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب جانفشانی کردید.

فرماندار شبستر نیز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بسیار ارزشمند آزادگان عزیز در حفظ کیان اسلامی، آزادگان را نماد و الگوی جان برکفان عالم دانسته و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه مقاومت و دلاوری آنان دانست.

محمد مطهری فرماندار شبستر حفظ و توسعه فرهنگ آزادگی که همان فرهنگ استقامت و ایثار است تأکید و اظهار داشت: که امروز روزی است که شما باید صحبت کنید و ما گوش دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر نیز در سخنانی از تلاش این بنیاد برای حفظ آثار و ارزش‌های آزادگان سرافراز در شهرستان در قالب محتواسازی با همکاری دیگر نهادهای مردمی و انقلابی خبر داد.

امین لطیف دیزجی با اشاره به جایگاه ارزشمند آزادگان در برنامه‌های فرهنگی گفت: از ۵۸ آزاده شهرستان شبستر تعداد بسیار کمی در شهرهای دیگر ساکن هستند، اما همه آزادگان در برنامه‌های فرهنگی با شهرستان مشارکت و همکاری دارند و همواره در همه موضوعات و حوزه‌های شهرستان شبستر همکاری لازم را دارند.

در این آیین با اهدای لوحی از خدمات و تلاش‌های ۵۸ آزاده شبستر تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار