خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تلاش و بردباری لازمه غلبه بر توطئه دشمنان است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در کارگاه جهاد تبیین کارکنان، بر تلاش توام با بردباری برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان توصیه کرد و گفت: صبر و استقامت، رمز پیروزی در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا کارکنان را از هر گونه شتابزدگی و بی‌حوصلگی در اقامه معروفات برحذر داشت و افزود: در حرکت میدانی امر به معروف و نهی از منکر، صبر و بردباری یک اصل اساسی است.

   وی با بیان اینکه اصلاح شخصیت انسان‌ها ممکن است مستلزم صرف زمان زیادی باشد، متذکر شد: مهم این است که نیت ما، نیت و انگیزه‌ای عالی و الهی بمنظور هدایت و اصلاح باشد تا مثمر ثمر واقع شود.

   حجت‌الاسلام مهدی نیا نتیجه‌‌بخشی امر به معروف و نهی از منکر را تابع و معلول عوامل متعدد دانست و اظهار داشت: اعمال و رفتار آمر به معروف و نوع تربیت مخاطب، بسیار حایز اهمیت بوده و زمان حصول نتیجه را متاثر می کند.

   وی با تاکید بر لزوم رفتار صحیح والدین در محیط خانه برای مقابله با ناهنجاری‌ها، تصریح کرد: اعضای خانواده باید بر اساس آموزه های قرآنی تربیت شوند و اگر خانه به محفل قرآنی مبدل شود، فرزندان از تبلیغات و توطئه‌های دشمن در فضای مجازی و حقیقی، مصون خواهند ماند.

   کارگاه جهاد تبیین با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار