امام جمعه دهلران؛

تقوا از مومن در مقابل بدیها محافظت میکند

امام جمعه دهلران در خطبه های نماز جمعه گفت: تقوا از مومن در مقابل بدیها مخافظت میکند.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۵۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در خطبه های امروز نماز جمعه دهلران (۲۷مرداد ۱۴۰۲) بیان داشت: 

 

تقوا خود حفاظتی است و انسان مومن را به کمال و کمالات میرساند. در مکتب اسلام زن دارای جایگاه ویژه و حق بزرگیست که باید رعایت حقوق خانواده مورد توجه قرار گیرد. 

 

وی در ادامه گقت:  ماه صفر ماه صدقه، دعا، شرکت در روضه‌هاوخدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع)است که باید از این فرصت بسیار خوب معنوی به‌نحو مطلوبی استفاده کرد.

 

خطیب نماز جمعه دهلران افزود:  مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران به خوبی فرمودند که سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی دنیا است وایشان به معنای واقعی وحقیقی ازمجموعه سپاه تجلیل و تمجیدکردند،واقعاً امام خمینی(ره) بخوبی فرمودند که اگر سپاه نبود،کشورهم نبود.فلذا امروز ما میبینیم که اقتدار سپاه در جهان به نمایش گذاشته شده است و توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی نموده است.

 

وی با اشاره به ۲۸ مرداد گفت: این روز یادآور مهمترین حوادث تاریخ معاصر ایران است که سرنگونی دولت مصدق،بازگرداندن شاه و استقرار سلطنت طاغوتی، تسلط بر منابع ایران وبازگرداندن نفت به آمریکا و غرب را به دنبال داشت.

 

موسوی افزود: به واسطه‌ی لطف همجواری با مرقد مطهر امام حسین(ع)و تردد زوار در ایام سال وخصوصاً اربعین،لطف والطاف امام حسین(ع)ارزانی استان ایلام شده است و می طلبد در موضوعات مختلف ومخصوصا اعتبارات وبودجه‌های اربعین، «عدالت» سرلوحه‌ی کارمسئولان قرار گیرد.

 

متاسفانه دهلران از نبود امکانات رنج میبرد

 

در پایان امام جمعه دهلران گفت:  مواکب سطح شهرستان دهلران آماده خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع)هستندو مردم عزیز می توانند نذورات خود را تحویل مواکب دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار