امام جمعه شهر فردوسیه با اشاره به وجود قومیت های مختلف مانند زرتشتی وهابیت، شیعه و سنی و موقعیت تاریخی شیراز اظهار داشت: دشمنان قصد داشتند برای ایجاد نا امنی در کشور اغتشاشات پاییز امسال را کلید بزنند.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

حجت الاسلام والمسلمین   شائق  امام جمعه شهر فردوسیه در خطبه های نماز جمعه این هفته درباره عملیات تروریستی شاه‌چراغ و علت وقوع این عملیات در شیراز گفت: تروریست ها بخاطر وضعیتی که شیراز دارد از نظر قومیت ها و عقاید مانند زرتشت وهابیت شیعه و سنی و بخاطر موقعیت تاریخی میخواستند به اغتشاشات پاییز امسال خون تازه تزریق کنند و‌   زمینه را برای ادامه اغتشاشات پارسال آماده کنند.

وی یکی دیگر از اقدامات عوامل داعش در شیراز را  تضعیف دولت اعلام کرد و گفت:   با توجه به  آزادسازی قیمت ارز و ....اقدامات خوبی که دولت انجام داده دشمنان قصد تضعیف دولت را دارند همچنین توافقی که با آمریکا در حال وقوع است و آزاد سازی دارایی های بلوکه شده ایران به معنای زانو زدن آمریکا در برابر ایران بود و آزاد سازی زندانیان آمریکا در برابر آزادسازی زندانیان ایرانی از دیگر عوامل ایجاد نا امنی در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین شائق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار سپاه اظهار داشت:   امام خمینی فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود سپاه در   عمر ۴۳ ساله اش فرمایشات امام را  بارها و بارها ثابت کرده و در مقابله با تروریستها و‌منافقین و ایجاد     امنیت و حمایت از فقرا و‌مستضعفین گام های خوبی برداشته است.  مقام معظم رهبری نیز در بیان اقتدار سپاه فرمودند هیچ ارتشی در دنیا به اندازه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست‌های دنیا درگیر نشده و آنها را شکست نداده است.

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به امامت جمعه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شائق و با حضور   قربانی بخشدار بخش جوقین، ششدهی رییس شورای شهر، مهندس تهیدست عضو شورای شهر، سرگرد یوسفلو فرمانده حوزه بسیج ۳ عاشورا، فرماندهان پایگاه های بسیج ، خرابی مسئول سازمان حمل و نقل و مدیریت شهری ، دهیاران و دهداران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش جوقین و فردوسیه رییس شورای فردوسیه، روحانیت و آحاد مردم  برگزار شد.

 

محمد سلامت بخش/ خبرنگار بسیج در فرودسیه

ارسال نظرات
آخرین اخبار