زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی گفت:اربعین یک صف آرایی سیاسی علیه جریان تزویر و نماد زنده نگاه داشتن حقیقت عاشورا است.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۶۱
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱

اربعین یک صف آرایی سیاسی علیه جریان تزویر است

حجت‌الاسلام رفیعی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام، اظهار داشت زَائِرُ الْحُسَیْنِ (ع) مُشَفَّعٌ یَوْمَ الْقِیَامَةِ لِمِائَةِ رَجُلٍ کُلُّهُمْ قَدْ وَجَبَتْ لَهُمُ النَّارُ مِمَّنْ کَانَ فِی الدُّنْیَا مِنَ الْمُسْرِفِینَ»، «ائر امام حسین (ع) شفیع صد نفر در روز قیامت است؛ کسانی که آتش دوزخ بر ایشان واجب شده و کسانی که در دنیا از مسرفین بودند».

وی با بیان اینکه اربعین جریان ساز است و جرقه‌های عاشورا را شعله ور میکند، گفت: اربعین عظیم‌ترین گردهمایی مسلمانان جهان است.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین موجب وحدت جهان اسلام می‌شود، افزود: بزرگترین کنگره بشری متعلق به راهپیمایی اربعین و پشتیبانی از جبهه مقاومت پیام دیگر این راهپیمایی عظیم است.

این مسئول با اشاره به شعار حب الحسین یجمعنا بیان کرد: وقتی می‌گویند «حب الحسین یجمعنا» در حقیقت پیام عاشورا و رویکرد «امام حسین (ع)» را تفسیر می‌کنند و به عبارت دیگر این عشق و محبت «امام حسین (ع)» است که همه مردم را در کنار هم جمع می‌کند همه ادیان الهی را در کربلا جمع می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین صف آرایی سیاسی علیه جریان تزویر است، گفت:اربعین نماد زنده نگاه داشتن حقیقت عاشورا و تکثیر گفتمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

وی با اشاره به اینکه قیام، جریان، حرکت و مجاهدت‌های ابا عبدالله الحسین علیه السلام با شجاعت‌های حضرت زینب علیه السلام تبیین شد و حقایق مشخص شد، عنوان کرد:سیدالشهدا علیه السلام جان خود را فدا کرد تا گمراهان نجات پیدا کنند و امروز حضور در اربعین یک نماد و لبیک به ندای حضرت زینب سلام الله است.

ارسال نظرات