مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم بزرگداشت ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان سند افتخار کشور هستند.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۶۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴

آزادگان سند افتخار کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم بزرگداشت ورود آزادگان به کشور در تیپ امام صادق (ع) با بیان رنج و سختی اسرای کربلا، اضافه کرد: فشار روحی سخت‌ترین شکنجه ها برای آزادگان بود و نسل جوان باید بداند که چه هزینه‌هایی شده تا انقلاب پایدار مانده است.

 

وی آزادگان و جانبازان را سند افتخار کشور عنوان کرد و افزود: این عزیزان حق برزگی بر گردن انقلاب دارند و این حق جز از جانب پروزدگار قابل جبران نیست.

 

حجت‌الاسلام یحیایی گفت: آزادگان سرافراز در این راه سختی‌های زیادی کشیدند و با خدای خود معامله کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ایثار و فداکاری آزادگان بسیار مهم، و برای ما مقدس است افزود : حراست از این آورده برای همه ما مهم و دارای اهمیت والایی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) با تاکید بر اینکه باید از مقاومت و گذشت آزادگان آثار فاخری تولید شود، تاکید کرد: باید این رشادت‌ها به نحو احسن به آثار ماندگار تبدیل شده و به نسل‌های بعدی که این دوران را درک نکرده‌اند انتقال یابد.

 

در پایان این مراسم از دکتر بصری آزاده هشت سال دفاع مقدس با حضور سرهنگ امیر آذرنویشان معاون هماهنگ کننده و حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر تجلیل بعمل آمد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات