خبرهای داغ:
بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد به پیشرفته‌ترین دستگاه چشم‌پزشکی (رفراکتیو) مجهز شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۷۹
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد از ورود پیشرفته‌ترین دستگاه چشم‌پزشکی رفراکتیو به استان خبر داد و گفت: با ورود این دستگاه به استان از خروج حدود ۳۰ درصد بیماران به استان‌های همجوار برای انجام عمل و درمان مشکلات چشم جلوگیری می‌شود.

علی مختاری افزود: با توجه به اینکه ۳۰ درصد بیماران لیزیک برای درمان به مراکز استان‌های مجاور مراجعه می‌کردند برای حل این مشکل آغاز پذیرش و ارائه خدمات جراحی لیزیک، لازک و PRK در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد با به روزترین دستگاه چشم‌پزشکی دنیا انجام می‌شود.

رییس بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد افزود: هدف از این کار جلوگیری از مراجعه بیماران چشمی استان به مراکز استان‌های مجاور و کاهش هزینه‌ها است، همچنین خدمات مشابه در استان با تعرفه کاملا دولتی به بیماران ارائه داده می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه دستگاه اعمال جراحی رفراکتیو برای نخستین بار است که در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم، از امروز پذیرش بیمار در این واحد آغاز شده است و در نخستین روز فعالیت این واحد، ۹ بیمار با تعرفه‌های دولتی تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

ارسال نظرات