خبرهای داغ:
گردهمایی سیاسی در سپاه ناحیه دزفول با حضور معاون سیاسی سپاه ولی عصر(عج) با موضوع جنگ ترکیبی و مهارت های جهاد تبیین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۹۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول، سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری مسئول معاونت سیاسی سپاه ولی عصر(عج)  امروز در گردهمایی جنگ ترکیبی و مهارت های جهاد تبیین که با حضور پایوران و بسیجیان طرح هاشمی و وابستگان این ناحیه برگزار شد اظهار کرد: پس از شکست‌های پی در پی طرحهای آمریکا در منطقه و ناکامی این کشور در راهبرد فشار حداکثری علیه ایران، جنگ ترکیبی آنها ابعاد جدیدی پیدا کرده و تلاش این کشور برای براندازی نظام و تجزیه ایران به صورت آشکار شدت یافته است.

 

معاون سیاسی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان افزود: به منظور ایستادگی در جنگ ترکیبی دشمن، لازم است به جهاد تبیین به طور ویژه و خاص توجه شود تا از این طریق دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام بماند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است و با توجه به دیدگاه مقام معظم رهبری، مبنی بر این که"جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است"، بر همه دلسوزان و علاقه مندان که لباس سربازی فرهنگی نظام را بر تن دارند لازم است، این وظیفه خطیر را با جدیت دنبال کنند.

 

سرهنگ شهریاری گفت: جهاد تبیین بدین معناست که واقعیات و دستاوردهای نظام باید به صورت مؤثر و هنرمندانه، به ویژه برای نسل جوان تبیین و بازخوانی شود.

شهریاری، مبانی دینی و خط مشی رهبران انقلاب را از دیگر دلایل ضرورت جهاد تبیین برشمرد و افزود: دین اسلام، دین تبیین است و قرآن کریم و نهج البلاغه نیز اسناد تبیینی هستند و انقلاب اسلامی ایران هم که یک انقلاب فرهنگی است، با تبیین به پیروزی رسیده و تداوم آن نیز نیازمند تبیین است.

 

مسئول معاونت سیاسی سپاه ولی عصر (عج) گفت: به منظور ایستادگی در جنگ ترکیبی دشمن، لازم است به جهاد تبیین به طور ویژه و خاص توجه شود تا از این طریق دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها